sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Kära grannar

Tuli tuossa jaettua oikein sydäntä lämmittävä tutustumishetki uusien naapureiden kanssa. Nimittäin koko sen tunnin kun olin asunnolla, seisoivat nämä kaksi vastakkaisen omakotitalon otusta ikkunansa edessä ja tuijottivat häpeilemättä suoraan mun asuntooni.
 
Olen siis jatkossa naapuritv:n suurin stara ja nyt jo todennäköisesti puskaradion kuumin puheenaihe, sillä naispuolinen naapuriotus myös soitteli Ritvat,Hillevit, Hilmat ja Herpertit läpi tarkastelunsa lomassa. 
 
Yhteistä kieltä me emme valitettavasti kuitenkaan löytäneet, sillä vahtivuoron vaihduttua asetuin itsekin hetkeksi ikkunan eteen ja vilkutin uudelle ystäväiselleni. Hän ei kuitenkaan ihan tajunnut viestiä (mies on yllättävän tyhmä).
 
Pitänee enskerralla lätkästä viikset naamalle ja mekko päälle. Tulee sitten vähän sisältöä heidänkin ruokapöytäkeskusteluihinsa :)



Entistäkin koomisempaa tästä tekee se, että kyseessä ei ollut kyylämummo, joita perinteisesti näkee, vaan nainen oli ehkä noin nelikymppinen.
Noh, niinhän sitä sanotaan, että minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.


 

+ flat tire is flat.
Ennen lähtöä huomasin et yhestä renkaasta on taas ilmat pihalla. Puuh.



2 kommenttia:

  1. Terve sähläriystäväni :D Sulle on haaste mun blogissa!

    http://sokerihuurre.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hii, jännää! :)
      Mulla ei kyllä oo ketään haastettavaa :(
      Olenpas nobody :D

      Poista