tiistai 30. lokakuuta 2012

JEEE LOTTOVOITTTO

Tai siksi mä tätä kutsuisin.
 
1.Naapurin mamma sutasi mua aamulla kävelysauvallaan olkapäähän.


2.Sanoessani kyseiselle vanhalle rouvalle huomenta, säikähdin, koska kuulostin lähinnä Aarne Tenkaselta.


3.Tapasin kaupungin kuuluisuuden; Teuvo Hakkaraisen ja hänen viehättävän, humalaisen toverinsa.


4. Voin puristaa kengistäni varmaan 3 litraa vettä, koska loskakeli, jee, ja näähän imi kaiken kosteuden ku sieni.


5. Rahat säästyy kun Italiasta ei tartte tuua tuliaisia, sillä oon jo valmiiks kipee ja kämpässä vilisee jo entuudestaan ötököitä! :)


6. Sain ihan tällai vaihtelunvuoks palovamman ranteeseen MUUSISTA, joka nyt sattu omistaan siivet ja liiteli pois kauhasta kun kauhoin sitä lounaspöytään menevään genariin.
Mmmmmmrrrh.
Ei kattilasta tai kuumahauteesta tullu höyry, ei parillalta roiskunu rasva, ei kattilasta roiskunut kuuma vesi, vaan MUUSI. How could this happen to meeeee....

3 kommenttia:

  1. Pakko tulla tänne jakamaan, ei osattu tanssitunnilla koreografiaa ja nyt on varpaassa murtuma XD Mitenkäs sie jakelet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JAKSELET!!! Voi apuaX) anteeksi, piti kysyä kuinka jakselet...XD

      Poista
    2. Voi eii, toivottavasti se murtuma paranee pian!
      Mä oon sentään pääsemässä jo eroon äänenmurros-yskästäni, mutta italian reissusta toipuminen saattaa viedä hetken jos toisenkin. :D

      Poista