lauantai 23. helmikuuta 2013

Kosto.

Oon nuhaillu kämpillä varmaan viikon. Sniisk. Trööt. Atchoo.


Ripustin kylppärin oveen seppeleen kakspuolisella teipillä ja koukulla. Melkein säikähdin hengiltä yöllä kun koukku ja seppele tekikin harakirin lattialle.

Hnnggh.


Mokkulan kanssa meni taas välit eilen, mutta onneks palattiin ihkusti yhteen tänäaamuna.
Itgin itseni uneen kun aattelin, että meidän suhde oli tullut tiensä päähän </333.


Eilen aamulla ravintolapäällikkö soitti töistä, että keittiöpäällikkö lähteepi ainakin kk:n saikulle, koska menee lonkkiensa kanssa leikkaukseen. Mulle napsahti siis kasa töitä lisää. Hnngh. Olen hälyytysajossa oleva ecnalubmA ja hermostunut ku päätön jänis, koska tuntuu siltä et toi hupelin voi pirahtaa millon tahansa, että alas tulla töihin.


Mun harjottelu alkaa maanantaina ja en haluais olla sieltä pois hirweesti, koska rakastan sitä keittiötä ja niitä ihmisiä. Työtyöpaikka ehdotti, että jos vaihtaisin harjottelun sinne. Kieltäydyin kahdesti. Tyhymästä päästä kärsii koko ruumis. Olisin saanu palkkaakin, mutta kunnnnnnnn...
Harjottelupaikassa oltiiin aiemmin mukaavia mulle. Mä en oo ilmottamassa sinne 2 päivän varotusajalla, että  lälläspyy, enpäs tulekaan.
Menin ottamaan vastaan ensmäsen työn, mikä mun ammattinimikkeellä tuli vastaan.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Skriiiisk.
Rahapulassa oleva opiskelija on herkkä houkutuksille.


Tein eilen itselleni synttärikakkusen, mutta se oli kostunut jääkaapissa yön aikana ja kelmu oli tarttunut siihen ja nyt se mavsipaani reps.
Gillar inte.
Pffh.


Tää on tosi sekava ja epähauska postaus, mutta pääni on täynnä räkää ja huomenna rypistyn,kutistun ja rusketun ja muutun kurpitsaksi, joten armahtakaa.

Twentyone, here I come.



Ahaha, otsikon pointtikin jäi pois ennen ku julkasin. Höhö.
Kostin remonttimetelöijäpariskunnalle, jonka muiggeliosapuoli (ainakin kuvittelen sen olevan nainen) ravaa käytävässä korkkareilla kahtasataa keskellä yötä viemässä roskia ulos. Ulkona se läimii roskiksien kansia. Mitä pahaa ne on tehny sille, häh.
Huudatin Il Divoa ja tuli ihan semmonen vanha lukion historianopettajafiilis.
Pimpom ja muutuin pälvikaljutakatukka-paavoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti