sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Mihin mä laitan tän vähänkäytetyn...

Ajoin töihin hyvin maastoutuvan rekan perässä. Valkoinen ja vaan toinen takasumuvalo toimi. Kaiken lisäksi tämä sylki kaiken lumen mun rakkaan vauhtihirmuni etulasiin.

..Varsinainen koominen tapahtumasarja sai alkunsa kun olin työpaikan kylmiössä. Kuulin sinne "Houhou" -huudon ja olin ihan varma, että joku yläkertalaisista on taas tullu pelleilemään.
"Joojoo, siellä se Saku taas pistää meitä halvalla". Kun astun ulos kylmiöstä edessäni seisoo Joulupukki, joka toi meille karkkia, koska me ollaan kuulemma niin reippaita.

Tämän jälkeen kasattuani itseni kävin tarkistamassa salaattipöydän tilanteen. Se tosiaan kaipasi ananaksen hellää kosketusta. Siinä sitten eräs mies tuli kysymään multa
"Anteeksi mutta mihin voisin laittaa tämän käyttämättömän oliivin?"
"Joo, ne käyttämättömät menee tonne ruskeeseen astiaan ja vähänkäytetyt, no, tehän tiedätte...."


Okei, ei se ihan noin mennyt, vaan näin:
"Anteeksi. Lattialle tippui oliivi,enkä tiedä mihin laittaisin tämän" *ojentaa oliivin mulle*
Kiikutan käyttämättömän laumasta karanneen oliivin keittiön biosulon hellään huomaan.


Hain siis ananasta pöytään ja ninjaillessani hieman liikaa, innostui patonkilaatikko leikkimään zorroa, tosin Z jäi vähän vajaaksi ja mun kädessä komeilee nyt punainen, turvonnut V niin kuin verikosto.


Kun sitten vietiin roskia, ajoi harjottelijatoverini mun jalkani yli biojäteastialla kahdesti. Dat hurt.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti