tiistai 4. joulukuuta 2012

4 down, 1 to go!


1. Myöhästyn töistä 10 minuuttia, koska kelloni on päättänyt jatkaa on-off elämäänsä ja käyttäytyy kuin mikäkin uhmaikäinen lapsi.
Toimin. En toimi. Toimimpas taas. Olenpas 10 minuuttia jäljessä. Olenpas monta tuntia jäljessä. Toimin normaalisti. Vaan enpäs toimikaan!


Lisäsyynä mainittakoon tämä ah, niin ihana värisokea volvokuski, joka on päättänyt pistää black and yellowit uusiksi. Kelta-musta muuttuu ykskaks punavihreäksi kun tämä kuski pääsee hurluttelemaan liikenteeseen harmaalla peltihorsellaan.
Liikennesääntöjen mukaanhan PUNAISIIN valoihin pysähdytään ja VIHREILLÄ mennään, mutta ei, tämä peltiheppa ei hirnahdakaan vihreissä valoissa. Olen vähän anarkisti. EN MUUTEN LIIKU VIHREILLÄ TÖÖTTÄILKÄÄ  VAAN, HAHAHA.



2. Työpaikan tylsä veitsi lotasee mukavan loven herkkusienen sijaan mun vasemman käden keskisormeen. On se aina niin herkkää ja ihanaa kun keittiöveitsi
lankeaa loveen. Vai oisko se tässä tapauksessa mun sormi?
Surkuhupaisaa tästä tekee se, että mulla ei tosiaan ole vasemmassa pikkukätösessäni enää kuin yksi vahinkoa kokematon sormi (Tosin veitsestä on saanut vain kolme). Accidentvirgin. Extradoubletripledeluxeaccidentvirgin, koska niin monelta onnettomuudelta se on jo säilynyt.

Tämä puhtoinen like a virgin -pulmunen on vasemman käden nimetön.
Ehkä se kokee vahinkonsa vasta sitten kun tuleva ukkokultani kosaisee ja tekee maailman suurimman virheen mennessään ostamaan sormusta omin päin.
Ehkä sillä on huono maku.
Ehkä se on se vahinko.
Ehkä sitten mun sormeni ei enää ole like a virgin touched for the very first time.
Ehkä.
EHKÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti