maanantai 24. joulukuuta 2012

Hyvää Joulua!

Koska jouluaatto on niin hieno päivä, että silloin edes minä en onnistu sähläämään, ajattelin teemaan sopivasti jakaa teidän kanssa Joulupukin sähellykset :)
Tai siis, vietin aamuni perinteisesti töllöttäen joulupukin kuumalinjaa ja siellähän olikin uusi pukki tänä vuonna.
Tämä sitten välillä päästeli hassuuksia (mikäsanaoli?) suustaan, niin kuin lapsetkin. Joten olkaa hyvä, parhaat palat tulevat tässä:

- Oon pannu tonttuja (pikkutyttö 9v jouluvalmistelut)

- Veljesihän on sitten sinua puolet nuorempi (Pukki selvästi käynyt lukion pitkine matikkoineen, 3-vuotiashan on toki 9 vuotiasta puolet nuorempi)

- "Ei telkkuja vaan terkkuja!!" "Aaaaaah, pukki on vähän höperö"

-
Minä tykkään sellon äänestä, se on jotenki niin tunteikas

- "Minäpä tiedän mistä sinä soitat! Riihimäeltä!" "En."

- Muistat tuhkimon, lumikin, ruususen harmaan (käy se noinkin)

- Pukille iski kesken laulun äänenmurros: "Ruokaa maistAAA"

- Sitteen leiikiitelläään pöydän alla.... kuuuuseeen allaaaa (Pukilla vähän rajummat leikit, ei sentään pöydän PÄÄLLÄ)

- Pukin Aaromaisuudet. Kuulosti toisinaan vähän aaroeerolta ja nauroi jossai välissä hirveen aaromaisesti D: Ois pitäny tekeytyy Severi 7-veeks ja soittaa sinne "Pukki, lue mulle Punahilkka"

- Oletko tehny semmosilla piparimuoteilla pipareita? (Mitä, muoteilla?! Eihän niitä nyt muoteilla tehdä!!)


-Pukkelilla mystinen ilme ja: "on kiva saada pipareita... Ne on niiiiin hyviä
8)" (Mä olin ihan varma, et se sanoo "On kiva saada piparia" ja tajuttuaan kaksimielisyyden menee itse hämilleen.
"Öh, pipareita"
ja hämmentyy enemmän ku tajuu, et korjaus monikkomuotoon ei ton jälkeen enää auta asiaa.)


- Angstilapsi: LEMPÄÄLÄSTÄ!!! NIINKUN JO AIEMMIN SANOIN!!

- Onko sua sanottu koskaan presidentiksi? (Lapsi, jolle puhuttiin oli Sauli)

- Lapsi, joka kannustaa pukkia tekemään hammastahnaadominokeksinväliin-jekun tontulle ja pukin karu, ilkikurinen HJEHHJEHJHEHHHHH -nauru.
Myöhemmin nörttitonttu: "Mua edelleen askarruttaa se keksi, maistui hammastahnalle"

- Pukki sanoo Olivia -nimistä tyttöä SAULIKSI.

- Lapsi: Menin kauppaan.
Pukki: Minä myös.
Lapsi: Ostin lapion.
Pukki: Minä myös.
Lapsi: Menin kotiin.
Pukki: Minä myös.
Lapsi: Kaivoin kuopan.
Pukki: Minä myös.
Lapsi: Lintu kakkasi kuoppaan.
Pukki: *jäätyy* .....JA.... Minäkö myös?
HEH HEH, sepä oli hauska vitsi.

- Nörttitonttu selaa kuvia koneella "katsotaan pukki vielä yksi"
Meanwhile: Pukki poseeraa kameralle ridgemäisen dramaattisesti.

- Hämmennyksen määrä oli mielenkiintoinen, kun ohjelmaan soitti muksu nimeltä Jedi.
D:
Onkohan sillä sisarus nimeltä Obi-Wan Kenobi.


- Kuristelet joulukuusta...HEHHEHE, koristelet, eihän joulukuusta voi kuristaa!!

-Joulussa on monia monia tuoksuja, ja kun niitä haistelee nii oppii tunnistamaan että onpa paljon tuoksuja

-No minkäs ikänen se sun pikku.... pikkupikku.... sisko on?
*tarkistaa papereista että kai se muuten oli sisko*

-varoppa ettei napa raepeee. hihihi.

__


Merry Christmas.
God Jul.
Joyeux Noël.
Frohe Weihnachten.
Feliz Navidad.
Feliz Natal.
Buon Natale.

6 kommenttia:

  1. Hahahaa :D Myötähäpesin sitä pukkia ku katoin kuumaa linjaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olihan se aikamoinen pukki.

      Mut sinällää ihan hyvin viikon varoajalla hommansa hoiti :D

      Poista
    2. ai viikon varoajalla? pitiks siihen alunperin tulla sitte joku toinen pukiks? :o

      Poista
    3. Se sama, joka on siellä ollu viimiset 20 vuotta, lukuunottamatta vuotta 2006(?), jollon oli saikulla :)

      Poista
  2. Damn ku en kattonu kauemmin/tarkemmin huomasin noista vaan pukin dramaattisen poseerauksen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin ihan varma, et olin ainoo, joka huomas pukin ridgeilyt! :D

      Poista