torstai 24. lokakuuta 2013

Check dat...

Käväisin eilen joululahjaostoksilla kaupungilla ja palasin kotiin tyhjin käsin.
Erääseenkin massaputiikkiin kipsutellessani takana olevalla (melkein kirjoitin istuvalla, d'oh, minä) penkillä istui kaksi about 16-18-vuotiasta pojannulikkaa, jotka tapittivat mua silmät suurina.

Astuessani kaupan "varashälyttimien" välistä sisään, takaani kuuluu "WHOAA". Tiedä sitten, oliko se suorastaan maailman kahdeksas ihme, että mahduin purjehtimaan noiden hälyttimien välistä, vai oliko ahterini vain yksinkertaisesti niin awesome, että se aiheutti tuon kyseisen äännähdyksen.


Tänään taas oon mystisesti onnistunu polttamaan sormeni ja muuten, mikä on todennäköisyys, että revähdyttää niskansa kääntäessään sisäfileenlötjykkää pihdeillä paistinpannulla?

Aattelin tänään tehdä vähän paremmat safkat sen kunniaks, että tuota yhtä naamaa on tullu kateltua jo puol vuotta (tai ehkäpä pitäs juhlistaa sitä, että se on jaksanu mun sählinkejä,wait.. whaaaat?) ja ku paistoin fileelötjöstä pintoja kiinni pannulla ni kääntäessäni sitä huimaa 700g mötikkää niska otti itteensä.

What the...



ps. naapuritalon muikkelilla on selvästi tekemisen puute. Sattumalta näin, kun tämä saapui _meidän_  pihan puolelle roska-astioiden luo. Rouvasihminen katselee ympärilleen, eikä edes niin, että "ei kai kukaan nää mua" vaan enemmänkin, "jos katse vois tappaa.." -tyyliin. Sitten tämä siirtää yhden astian kannen kokonaan pois paikoiltaan (siinä on olemassa luukku, mikä vaan yleensä avataan nostamalla) ja alkaa kaivaa sieltä pois mm. mun pizza ja rapulaatikot sekä katsoo murhaavasti suoraan mun parvekkeelle. Siis vahtiiko se tosiaan, että kuka vie mitäkin mihinkin astiaan ja milloin?
Hän siirtää ne sekajäteastiaan.
Seuraavaksi paikkaa vaihtavat vielä jokin muu epämääräinen laatikko sekä kaks isoa kaljaboksia, jolloin murhaava katse siirtyy bilettäjänaapureihin samassa talossa, jossa kys. rouvakin asuu.
Okei joo, eihän ne siihen paperiastiaankaan varsinaisesti kuulu, mutta kun meillä ei ole energiajätettä, niin enemmän luokittelen pahvit paperiksi ku sekajätteeksi (varsinkin ku se rapulaatikkokin oli tosi heiveröistä tekoa).

Ja mikä pointti sillä muijalla oli tulla meidän  pihan puolelle kun ne samat astiat saa sieltä oman pihankin puolelta auki. Halus osoittaa murhanhimonsa mulle suoremmin?
Omg, olen roskismuidun tappolistalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti