torstai 27. syyskuuta 2012

The curse of the thursday carrots

Mitähän maailmanvallotusta mahtaa porkkanat juonia?
Ja mikä helvetin vika on torstaipäivissä varsinkin yhdistettynä työharjoitteluun ja porkkanoihin?!
Ekassa työharjottelussa ekan viikon torstaina veitsi suuttui ja kosti mulle, koska porkkana yritti tunkea meidän väliin. Tuloksena muutaman millin syvynen haava vasemman käden pikkurillissä. Ei kiva.

Nyt toisen työharjottelun ekan viikon torstaina jälleen suhteen toinen osapuoli kosti mun vasemmalle kädelle, porkkanan yrittäessä tulla väliin. Tällä kertaa damagesta kärsi nimetön. Rauha hänen haavattomalle sormenpäälleen.

Tän päiväsestä entistä surkuhupaisampaa tekee se, että MÄ EN OO VASENKÄTINEN. Miten helevetissä voi oikeesti olla mahdollista raastaa suht. syvä haava siihen käteen, millä sä et ees raasta?! :DD

Raastinrauta perkele iski arvaamatta kun minä ihan viattomasti kaavin _oikealla_ kädellä raastetta pois sen sisältä. Ehkäpä koskin väärään paikkaan ja se puras :( Tai sitten osuin sen G-pisteeseen ja se... Antaa olla.


Mulla on vielä kaks harjottelua jäljellä ja kaks vasemman käden sormea, jotka ei oo kärsiny vielä minkäänlaista tuhoa. (etusormen kimppuun kävi saaristolaisleivästä suuttunut veitsi </3) Innolla siis kohti uusia harjottelujaksoja ja niiden ekoja torstaita porkkanoineen! Wii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti